ក្រុមហ៊ុន Morgan Group ឈ្នះពានរង្វាន់ចំនួន ៩ ក្នុងកម្មវិធីពានរង្វាន់ Property Guru Awards

AKP ភ្នំពេញ ថ្ងៃទី០៨ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២០–

កម្មវីធីពានរង្វាន់អាស៊ី Property guru លើកទី៥ បានធ្វើឡើងនៅរាជធានីភ្នំពេញ  ក្នុងនោះ គម្រោង Morgan En​maison និងMorgan tower នៃក្រុមហ៊ុន Morgan Group លេចធ្លោជាងគេ ដោយទទួលបានពានរង្វាន់ចំនួន៩ពី Property Guru Asia Awards(Cambodia Property Guru Asia Awards(Cambodia)Winner។ ទន្ទឹមនេះ ពានបន្ទាប់គឺ Best Office Development Best Office Architectural Design Best Office Interior Design Best Condo Architectural Design។ Property Guru Asia Awards(Cambodia) Highly Commended គឺជា Best Breakthrough Developer Best Lifestyle Developer Best Condo Development (Phnom Penh)Best Mixed Use Development Best Commercial Landscape Architectural Design។ កម្មវិធីនេះ បានធ្វើ​ឡើង​កាលពី​ចុងសប្ដាហ៍​កន្លងទៅនេះ។

បើតាមអ្នកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុន Morgan Group  បានឱ្យដឹងថា ពានរង្វាន់អាស៊ី Property Guru គឺជាពានរង្វាន់បែបអន្តរជាតិ មានការជ្រើសរើសច្រើនថ្នាក់ពីអ្នកជំនាញ​អន្តរជាតិ។  បច្ចុប្បន្ន កម្មវិធីនេះគឺជាវេទិកាជ្រើសរើសអចលនទ្រព្យដែល មានគុណភាពខ្ពស់​ដែលមាន​ឥទ្ធិពលបំផុតនៅអាស៊ី គឺជាពានរង្វាន់អាជីពប្រកបដោយសិទ្ធិអំណាចបំផុតមួយនៅក្នុងវិស័យអចលនទ្រព្យនិងវិសយ័រចនាអចលនទ្រព្យ។ ចំពោះការទទួលពានរង្វាន់លើកនេះ Morgan Group ​នឹងធ្វើឱ្យពិភពលោកបានឃើញនូវរចនាបថ Morgan Enmaison និងMorgan tower។

ជាមួយគ្នានេះ ក្រុមហ៊ុនMorgan Group បានបង្ហាញខ្លួនក្នុងនាមជាអ្នកបង្កើតសញ្ញា​សម្គាល់នៃទីក្រុង តែនៅខាងក្រោយនៃMorgan Groupគឺជាការខំប្រឹងពី​ក្នុងដល់ក្រៅ ដោយ​ផ្តោតលើគុណភាព សិល្បៈ ការរស់នៅ តម្លៃជាដើម ដែលឈរនៅក្នុងទីក្រុងនេះ ។បន្ទាប់ពីការខិតខំអស់រយៈពេល ១២ឆ្នាំមកហើយក្រុមហ៊ុន Morgan Groupបានរួមបញ្ចូលបណ្តើរៗ ទៅគ្រប់ ផ្នែកទាំងអស់នៃទីក្រុងអន្តរជាតិនេះ។ សម្រាប់ពេលវេលានឹងឃើញការធ្វើដំណើររបស់ Morgan Groupបន្តិចម្តងៗ  កាន់តែច្បាស់និងរឹងមាំក្នុងដំណើរឆ្ពោះទៅមុខ ហើយបញ្ជាក់ពីការ​ខិត​ខំផលិតនៃផលិតផលគឺជាការបង្ហាញពីស្មារតីខាងក្នុងនៃរបក​គំហើញ និងការច្នៃប្រឌិតជា​បន្តបន្ទាប់​របស់Morgan Group នៅក្នុងការដើរទៅមុខរបស់Morgan Group ។

បើតាមអ្នកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនបានបន្ដថា MORGAN ENMAISON ឈរដោយ​មោទន​ភាព​នៅលើស្នូលឧបទ្វីបនៃទន្លេទាំងបី វាអាចប្រៀបធៀបទៅនឹងទីក្រុងម៉ាន់ហាតាន់។ វាខ្វះធនធានទឹកនិងឆ្នេរដែលស្អាត តែវាអាចក្រសោបយកទីក្រុងដែលអាចរីកចម្រើន ដោយផ្តល់ជូនវីឡាលំហដល់មនុស្សភាគតិចនៅភ្នំពេញ ការទទួលបាននៅពាននេះ (Best Condo Architectural Design) គឺមកពី MORGAN ENMAISON បានបង្កើតទស្សនៈផ្ទាល់​ខ្លួនខាងស្ថាបត្យកម្ម​និងរបៀប​រស់នៅរបស់គាត់លើរចនាបថនៃទីក្រុង។ លើសពីនេះទៀត MORGAN TOWER​រាល់សញ្ញា​ពា​ណិជ្ជកម្មកណ្តាល នឹងមិនអាចប្រដូចបានទេ វាគឺជាសមិទ្ធផលនៃការច្នៃប្រឌិតជាបន្តបន្ទាប់។

ក្រៅពីនេះ គម្រោងក៏រួមបញ្ចូលគ្នានូវបទពិសោធន៍ជាច្រើនឆ្នាំនៅកម្ពុជារបស់  Morgan  បានជ្រើសរើសទីតាំងគម្រោងនីមួយៗដោយមានទស្សនវិស័យប្លែក ហើយកន្លែងដែល​ត្រូវ​បានជ្រើសរើសគឺជាស្នូលនៃសរសៃនាគរបស់ទីក្រុង កោះពេជ្រគឺជាស្នូលនៃចំណុចកណ្តាល។ កោះពេជ្រមានផ្ទៃដីសរុបប្រមាណ ១លានម៉ែត្រក្រឡា។ បន្ទាប់ពីការអភិវឌ្ឍអស់រយៈពេលជាង ១០ឆ្នាំវាបានក្លាយទៅជា“ Wall Street” និង“ លូជៀហ្សូ” នៃប្រទេសកម្ពុជាដែលមាន​សហ​គ្រាសល្បីៗលើពិភពលោកប្រមូលផ្តុំដោយការអភិវឌ្ឍនិងអាចត្រូវបានពិពណ៌នាថាមិនអាចវាស់វែងបាន។ ដូច្នេះវាត្រូវបានទទួលស្គាល់ដោយវិស័យនេះហើយបានឈ្នះពានរង្វាន់“Best Office DevelopmentBest Office Architectural DesignBest Office Interior Design”  ដែលជាពានរង្វាន់រចនាដ៏មានឥទ្ធិពលនិងទាក់ទាញបំផុតនៅក្នុងវិសយ័អចលនទ្រព្យអាស៊ី។

សម្រាប់ NEW CITY WALK  មជ្ឈមណ្ឌល NEW CITY WALKគឺនៅជាប់នឹងគម្រោង​MORGAN Enmaison គឺជាផ្សារទំនើបធំជាងគេ ដែល MORGAN នឹងសាងសង់នៅសង្កាត់ ជ្រោយ​ចង្វារក្នុងឆ្នាំ២០២០នេះ ។ គម្រោងនេះ ជាផ្លូវពាណិជ្ជកម្មបែបម៉ូរីនស៊ីនទីនៀឌី រួមបញ្ចូលគ្នា​នូវធាតុម៉ូតជាមួយរចនាបថអាស៊ីអាគ្នេយ៍បន្លែ ដែលបោះជំហានចូលទៅក្នុងនោះគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍និងនាំមកនូវបទពិសោធន៍រចនាម៉ូតនិងការកម្សាន្តពាណិជ្ជកម្មទាន់សម័យបំផុតរបស់រាជធានីភ្នំពេញ ហើយក៏ជាកន្លែងដ៏ល្អសម្រាប់មនុស្ស និងការកម្សាន្ត។ លើសពីនេះទៀត គម្រោងនេះក៏បានប្រមូលផ្តុំឧទ្យានកម្សាន្តក្នុងភោជនីយដ្ឋានពិភពពិសេស ហាងលក់ទំនិញម៉ូត មជ្ឈមណ្ឌលវីដេអូហ្គេម។ ល។ ទម្រង់នេះនឹងជំរុញបរិយាកាសអាជីវកម្មទូទៅក្លាយជាទេសភាពស្រស់ស្អាតបំផុតនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជានិងក្លាយជាកន្លែងឆែកមើលភ្ញៀវតាមអ៊ិនធឺណេតដែលមានភាពលេចធ្លោជាងគេ។ ក្នុងនាមជាមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មខ្នាតធំតែមួយគត់ដែលមានទំហំជិត ៥ម៉ឺនម៉ែត្រក្រឡាក្នុងសង្កាត់ជ្រោចង្វារ NEW CITY WALKមិនទាន់បានបើក​ដំណើរ​ការនៅឡើយទេ ហើយមុនពេលបើកពិធីផ្សព្វផ្សាយការវិនិយោគ NEW CITY WALK​បានបង្កើត​អព្ភូតហេតុនៃការលក់ចំនួន៣០០យូនីតដែលបានលក់ក្នុងរយៈពេលពីរថ្ងៃ។

សូមបញ្ជាក់ថា ក្រុមហ៊ុន Morgan Group  ចាប់តាំងពីឆ្នាំ២០០៨មកក្រុមហ៊ុន  បាន​បង្កើតទំនាក់ទំនងជាមួយទីក្រុង ការយល់ដឹងអំពីទីក្រុង និងទីតាំងច្បាស់លាស់របស់ខ្លួនឯង នាំឱ្យទីក្រុងឆ្ពោះទៅមុខបន្តិចម្តងៗ ក្លាយជាអ្នកដឹកនាំលំដាប់ខ្ពស់។ គម្រោងទីក្រុងគឺជា​សារមន្ទីរស្ថាបត្យកម្ម ហើយអ្វីដែលត្រូវបានបង្ហាញនៅក្នុងសារមន្ទីរត្រូវតែជាផលិតផល​ចម្រាញ់ហើយល្អ។ ដូច្នេះអស់រយៈពេល ១២ឆ្នាំមកហើយក្រុមហ៊ុន Morgan Group បាន ប្រកាន់ខ្ជាប់នូវយុទ្ធសាស្ត្រ“ ទំនិញលំដាប់ខ្ពស់” និង“ ការរីកដុះដាលគ្រប់តំបន់”និងពង្រឹងទស្សនវិស័យផលិតផលរបស់ខ្លួនពីទីតាំងរៀបចំផែនការប្រតិបត្តិសាស្រ្តនៃការច្នៃប្រឌិតនិងរបកគំហើញស្ថាបត្យកម្ម និងការយល់ដឹងអំពីវប្បធម៌គឺជាចំណុចមួយបន្ថែមទៀត។ ក្រុមហ៊ុន  Morgan Group ជឿជាក់ថារាល់ចំណុចកំពូលថ្មីតែងតែជាចំណុចចាប់ផ្តើមនៃ ការចាប់ផ្តើម មួយផ្សេងទៀត។ ទន្ទឹមនេះ ចំណុចចាប់ផ្តើមនេះ Morgan Group នឹងចាក់ឫស​នៅក្នុងទីក្រុង​សិក្សាស៊ីជម្រៅការតាំងទីលំនៅរបស់មនុស្សនិងបង្កើតស្នាដៃកាន់តែល្អទៅមុខជាបន្តបន្ទាប់៕ ដោយ ប៉ាល់ សុង